PROGRAM MEDNARODNE KONFERENCE
PETEK, 21. 5. 2021 |
|||||||||
OTVORITEV 1. DNE KONFERENCE | |||||||||
“SODOBNI IZZIVI DELA Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN” | |||||||||
9.00-10.10 | on-line prijave udeležencev na konferenco | ||||||||
10.20-10.25 | NAGOVOR V. D. RAVNATELJICE MDJ: INA KREFT TOMAN | ||||||||
10.25-10.30 | PREDSTAVITEV MLADINSKEGA DOMA JARŠE S KRATKIM FILMOM | ||||||||
10.30-10.40 | NAGOVOR VARUHA ZA ČLOVEKOVE PRAVICE: PETER SVETINA | ||||||||
PLENARNA PREDAVANJA |
|||||||||
10.40-10.45 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE: dr. KATARINA KOMPAN ERZAR (SLO) | ||||||||
10.45-11.30 | PLENARNO PREDAVANJE: Značilnosti možganskega delovanja pri mladostnikih iz ranljivih skupin | ||||||||
11.30-11.40 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||||||||
11.40-11.45 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJA: HENK PERSYN (BEL) – ZAVOD MANIPURA | ||||||||
11.45-12.30 | PLENARNO PREDAVANJE: Projekti izkustvenega učenja | ||||||||
12.30-12.40 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||||||||
12.40-12.45 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJA: STEPHAN STING (AT) | ||||||||
12.45-13.30 | PLENARNO PREDAVANJE: Izzivi in pristopi dela z mladimi iz ranljivih skupin v alternativni oskrbi | ||||||||
13.30-13.40 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | ||||||||
13.40-14.50 | ODMOR ZA KOSILO | ||||||||
14.10-14.45 | MREŽENJE IN IZMENJAVA IDEJ ZA NOVE PROJEKTE (vodita TOMI MARTINJAK in MAJA DROBNE) 1. del | ||||||||
14.50-14.55 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE: MAJA DROBNE (SLO) | ||||||||
14.55-16.25 | DELAVNICA PREDAVATELJICE: Zagotavljanje varnega/varnejšega prostora med ranljivimi skupinami mladih (v slov. jeziku) | ||||||||
16.25-16.40 | ODMOR | ||||||||
PREDSTAVITVE PRISPEVKOV V SEKCIJAH |
|||||||||
Povezovalki Gaja K. in Maja D. | Povezovalca Damjan H. in Petra P. | Povezovalca Tomi M. in Urška O. | |||||||
SOBA 1 | SOBA 2 | SOBA 3 | |||||||
16.40-17.00 | Ana Deutsch Sodnik | Andrej Gregorač | Børge Erdal in Jonas Chabchoub (Norveška) | ||||||
VLOGA UČITELJA DODATNE STROKOVNE POMOČI PRI SOCIALNI INTEGRACIJI | MOBILNA SOCIALNO PEDAGOŠKA SLUŽBA: IZZIV SODOBNEGA ČASA | THE OSLOSTANDARD ON OUTREACH WORK WITH VULNERABLE YOUNG PEOPLE | |||||||
17.00-17.20 | Andreja Babič | Davor Gantar | Ljubiša Jovanović (Srbija) | ||||||
OTROCI IN MLADOSTNIKI IZ RANLJIVIH DRUŽIN V PROCESU ŠOLANJA | “LOKA-LNO SOBIVANJE” – INSTITUCIJA KOT DRUŽBENI IN LOKALNI SISTEM | INSTITUCIONALNI ZAGRLJAJ – USLUGA ZA DECU SA VIŠESTRUKIM IZAZOVIMA U PONAŠANJU U RESTRIKTIVNOM OKRUŽENJU | |||||||
17.20-17.40 | Anita Janežič | Nataša Ličina, Melita Emeršič | András Nun (Madžarska) | ||||||
PREPOZNAVANJE IN IZRAŽANJE ČUSTVEV SKOZI KNJIŽEVNOST | FORMALNI IN NEFORMALNI PRISTOPI PRI DELU Z OTROKI IN MLADOSTNIKI IZ RANLJIVIH DRUŽIN NA CENTRU ZA SOCIALNO DELO | BUILDING PARTNERSHIP OF DISADVANTAGED YOUTH AND EMPLOYERS | |||||||
17.40-18.00 | Mihaela Krapež |
Maja Cerar |
Iveta Diržininka (Latvija) |
||||||
POSKUS VKLJUČEVANJA DIJAKOV IZ RANLJIVIH SKUPIN V ŠOLSKO OKOLJE | VLOGA SPLETNEGA OKOLJA V PROCESU SAMOPOMOČI IN SVETOVANJA MLADOSTNIKOM, KI SE SAMOPOŠKODUJEJO | PREPARING STUDENTS WITH SPECIAL NEEDS FOR THE LABOR MARKET AND LIFE IN SOCIETY | |||||||
18.00-18.10 | ODMOR | ||||||||
SOBA 1 | SOBA 2 | SOBA 3 | |||||||
18.10-18.30 | Jana Brelih Humar | Dijana Kožar Tratnik | Ansley Hofmann (Češka) | ||||||
UPORABA SLIKOVNIH KART PRI ČUSTVENEM OPISMENJEVANJU UČENCEV S POSEBNIMI POTREBAMI. | PSIHOANALITIČNA OBRAVNAVA OTROK IN MLADOSTNIKOV S ČUSTVENIMI IN VEDENJSKIMI MOTNJAMI | THE FAIR-PLAY FOOTBALL LEAGUES: BUILDING BRIDGES FOR THE EMPOWERMENT OF YOUTH AT RISK IN THE CZECH REPUBLIC | |||||||
18.30-18.50 | Janja Sunčič | Eva Rogina (mag. Maja Zovko Stele, Mateja Šantelj, dr. Darja Potočnik Kodrun) |
Maja Milačić (Srbija) |
||||||
MODIFIKACIJA VEDENJA PRI UČENCU Z ADHD | DELO Z MLADIMI S ČUSTVENO IN VEDENJSKIMI TEŽAVAMI NA PREHODU V ZAPOSLITEV – ŠTUDIJA PRIMERA | INDIVIDUALNA INTENZIVNA PODRŠKA – MULTISISTEMSKI PRISTUP | |||||||
18.50-19.10 | mag. Maša Mlinarič | Ines Ovsenek Wolf |
Sieg Pauwels (Belgija) |
||||||
INTEGRACIJA UČENCEV PRISELJENCEV V ČASU POUKA NA DALJAVO | POMOČ IN PODPORA UČENCEM TUJCEM V SLOVENSKEM OSNOVNOŠOLSKEM SISTEMU | CONNECTION TO SOCIETY – CHALLENGE WITH YOUTH AT RISK | |||||||
19.10-19.20 | DISKUSIJA | DISKUSIJA | DISKUSIJA | ||||||
19.20-19.30 | ODMOR | ||||||||
Povezovalki Gaja K. in Maja D. | Povezovalca Damjan H. in Petra P. | Povezovalca Tomi M. in Urška O. | |||||||
SOBA 1 | SOBA 2 | SOBA 3 | |||||||
19.30-19.50 | Katja Krajnc, Mina Paš, Simona Šabić | Marjetka Mrak | Jelena Mićunović (Srbija) |
||||||
ZMANJŠEVANJE ŠKODE KOT DEL CELOSTNE OBRAVNAVE MLADOSTNIKOV, KI UPORABLJAJO DROGE | STRUKTURIRANO POUČEVANJE KOT POMOČ UČENCEM S POSEBNIMI POTREBAMI PRI DELU NA DALJAVO | SOCIO-TERAPIJSKI KLUBOVI ZA MLADE – KLUB PO MODELU GRIG | |||||||
19.50-20.10 | Mateja Kulot | Karmen Mihelčič |
Laurence Watticant (Belgija) |
||||||
VOLJA DO SMISLA, DEPRESIVNA SIMPTOMATIKA IN TVEGANI VZORCI PITJA MED DIJAKI | ODNOS Z MLADOSTNIKOM KOT PROFESIONALNI IMPERATIV VSAKEGA ZAPOSLENEGA | GROUP ESC: SURF ON THE VOLUNTARY WAVE | |||||||
20.10-20.30 | Nick Clesen (Lux) | Damjan Habe | Hubert Höllmüller (Avstrija) |
||||||
NON-FORMAL EDUCATION THROUGH ENGAGEMENT | EMPOWERMENT – ANTIPOL INKLUZIVNEMU KONCEPTU ČUSTVENO VEDENJSKIH TEŽAV | CHILDREN AND YOUNGSTERS AT RISK: INSTITUTIONAL ANSWERS IN THE CONTEXT OF DE-INSTITUTIONALIZATION IN AUSTRIA | |||||||
20.30-20.50 | DISKUSIJA | DISKUSIJA | DISKUSIJA | ||||||
20.50-21.00 | ZAKLJUČEK PRVEGA DNE IN SPLETNA EVALVACIJA | ||||||||
SOBOTA, 22. 5. 2021 |
||||||||||
OTVORITEV 2. DNE KONFERENCE | ||||||||||
“SODOBNI IZZIVI DELA Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN” | ||||||||||
8.10-9.10 | on-line prijave udeležencev na konferenco | |||||||||
9.10-9.15 | NAGOVOR V. D. RAVNATELJICE MDJ: INA KREFT TOMAN | |||||||||
9.15-9.20 | PREDSTAVITEV MLADINSKEGA DOMA JARŠE S KRATKIM FILMOM | |||||||||
9.20-9.30 | NAGOVOR PREDSTAVNIKA FAKULTETE ZA SOCIALNO DELO: doc. dr. MILKO POŠTRAK | |||||||||
PLENARNA PREDAVANJA |
||||||||||
9.30-9.35 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE: BREDA JELEN SOBOČAN (SLO) | |||||||||
9.35-10.20 | PLENARNO PREDAVANJE: Spremljanje zgodnjega razvoja | |||||||||
10.20-10.30 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | |||||||||
10.40-10.45 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJA: ANTHONY BAL (BEL) | |||||||||
10.45-11.30 | PLENARNO PREDAVANJE: “Gozdno kopanje” in aktivnosti na prostem za duševno zdravje mladih iz ranljivih skupin | |||||||||
11.30-11.40 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | |||||||||
11.50-11.55 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJA: SAMI SORJONEN (FIN) | |||||||||
11.55-12.40 | PLENARNO PREDAVANJE: Kako se soočiti z mladimi s težavami zaradi zlorabe drog in kako začeti delo za zmanjšanje vnosa/zaužitja količin in povzročene škode zaradi zlorabe drog | |||||||||
12.40-12.50 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | |||||||||
13.00-13.05 | PREDSTAVITEV PREDAVATELJICE/TRENERKE: MAJA DROBNE | |||||||||
13.05-14.35 | Delavnica: Zagotavljanje varnega/varnejšega prostora med ranljivimi skupinami mladih (ANG jezik) | |||||||||
NA DELAVNICI AKTIVNA UDELEŽBA (ang. jezik) | ||||||||||
14.35-15.30 | ODMOR ZA KOSILO | |||||||||
15.00-15.30 | MREŽENJE IN IZMENJAVA IDEJ ZA NOVE PROJEKTE (vodita TOMI MARTINJAK in MAJA DROBNE) 2. del | |||||||||
SEKCIJA MLADI O MLADIH |
||||||||||
15.30-15.35 | PREDSTAVITEV DIJAKA: BOR MATKO |
|||||||||
15.35-15.45 | PREDSTAVITEV RAZISKAVE: Primerjava med pandemično izčrpanostjo pri mladih s čustvenimi in vedenjskimi težavami in pandemično izčrpanostjo pri mladih brez težav | |||||||||
15.45-15.50 | VPRAŠANJA IN DISKUSIJA | |||||||||
PREDSTAVITVE PRISPEVKOV V SEKCIJAH |
||||||||||
Povezovalki Gaja K. in Maja D. | Povezovalca Damjan H. in Petra P. | Povezovalca Tomi M. in Urška O. | ||||||||
SOBA 1 | SOBA 2 | SOBA 3 | ||||||||
15.50-16.10 | Natalija Šraml | Polona Otoničar Pajk | Roksana Karczewska (Poljska) | |||||||
UPORABA BIBLIOTERAPIJE V PROGRAMU NIŽJE POKLICNEGA IZOBRAŽEVANJA | UČITELJEVA POMOČ ŽALUJOČEMU OTROKU | CHILDREN OF PARENTS WHO USE DRUGS: WHAT ARE THEIR RIGHTS? INSTITUTIONAL APPROACH TO YOUTH AT RISK IN POLAND | ||||||||
16.10-16.30 | Nataša Krajnčan | Sabina Mujkanović |
Florian Fangmann (Nemčija) |
|||||||
PREDSTAVITEV POTEKA POMOČI UČENCEM MED ŠOLANJEM NA DALJAVO SKOZI OČI RAVNATELJA | RAZVIJANJE SOCIALNIH VEŠČIN IN SOCIALNIH INTERAKCIJ PRI OTROCIH IN MLADOSTNIKIH Z AVTISTIČNIMI MOTNJAMI | YOUTH CULTURAL PROJECT BETWEEN PARIS AND BERLIN WITH YOUNG PEOPLE COMING FROM STREET WORK AROUND THE HIP HOP CULTURE | ||||||||
16.30-16.50 | Nina Novak | Sanja Rot | Dace Otomere (Latvija) | |||||||
PREVENTIVNI PROGRAM: ZAVEDAJ SE, SPOŠTUJ IN SPREGOVORI | PRIMER DOBRE PRAKSE: DEKLICA S SELEKTIVNIM MUTIZMOM | RECREATIONAL ACTIVITIES FOR KIDS AND TEENS WITH SPECIAL NEEDS: EXPERIENCE OF A LATVIAN YOUTH ORGANIZATION | ||||||||
16.50-17.00 | ODMOR | |||||||||
Povezovalki Gaja K. in Maja D. | Povezovalca Damjan H. in Petra P. | Povezovalca Tomi M. in Urška O. | ||||||||
SOBA 1 | SOBA 2 | SOBA 3 | ||||||||
17.00-17.20 | Simona Zaletel | Teodora Golob |
Kosta Gajić (Srbija) |
|||||||
UČENJE IN POUČEVANJE SKOZI USTVARJALNI GIB | SPODBUJANJE REZILIENTNOSTI PRI MLADOSTNIKIH S TEŽAVAMI V SOCIALNI INTEGRACIJI | “PORODIČNI SARADNIK” – USLUGA ZASNOVANA NA ZAJEDNICI ZA PORODICE SA DECOM / MLADIMA U RIZIKU | ||||||||
17.20-17.40 | Snežna Oblak |
dr. Tina Rahne Mandelj, Nika Valentinčič |
Žarko Sebić, Renata Koler (Srbija) |
|||||||
RAZREDNA DINAMIKA IN TERAPEVTSKI PES | DODATNA SVETOVALNA POMOČ S SOCIALNOPEDAGOŠKO IN TERAPEVTSKO OBRAVNAVO DIJAKOV S ČVT/ČVM | CROSS-BORDER SOUND FOR CHILDREN WITH DISABILITIES | ||||||||
17.40-18.00 | Špela Križaj |
Dejan Vidic |
Milica Rakić (Srbija) |
|||||||
BRANJE S POMOČJO TERAPEVTSKIH ŽIVALI | PRIKAZ TREH METOD DELA (MEDIACIJA, FORMATIVNO SPREMLJANJE VEDENJA, INTERVIZIJA), KI IZBOLJŠUJE SKUPINSKO DINAMIKO V VZGOJNI SKUPINI | SOCIO-TERAPIJSKE GRUPE ZA RODITELJE | ||||||||
18.00-18.10 | DISKUSIJA | DISKUSIJA | DISKUSIJA | |||||||
18.10-18.20 | ODMOR | |||||||||
Povezovalki Gaja K. in Maja D. | Povezovalca Damjan H. in Petra P. | Povezovalca Tomi M. in Urška O. | ||||||||
SOBA 1 | SOBA 2 | SOBA 3 | ||||||||
18.20-18.40 | Dominika Pajnik |
Katja Sitar |
Josipa Vučica, Amalija Hrepić Gruić (Hrvaška) |
|||||||
IZZIVI VKLJUČEVANJA ROMOV V OBRAVNAVO V VZGOJNEM ZAVODU | »GREMO V LONDON« – NAČRTOVANJE IN IZVEDBA POTOVANJA KOT OBLIKA DELA Z MLADIMI V VZGOJNEM ZAVODU | THE CENTER FOR SUPPORT OF CHILDREN AND YOUTH WITH BEHAVIORAL PROBLEMS | ||||||||
18.40-19.00 | mag. Maja Dolinar |
mag. Petra Vladimirov |
Nele Steeno (Belgija) |
|||||||
POUK BRALNEGA RAZUMEVANJA ZA UČENCE IZ RANLJIVIH SKUPIN | TERAPEVTSKI VIDIKI HOJE NA DOLGE RAZDALJE | CREATING AN “IN BETWEEN” TO RE-CONNECT YOUNG PEOPLE WITH THEMSELVES AND THE SOCIETY | ||||||||
19.00-19.20 | Primož Miklavžin |
Tomi Martinjak |
Gordana Berc, Tea Petruhar Zima, Marijana Majdak (Hrvaška) | |||||||
VMESNI PROSTORI ZA SREČEVANJE MLADOSTNIKOV IZ RAZNOLIKIH SKUPIN | ŠPORT KOT DIAGNOSTIČNO IN TERAPEVTSKO SREDSTVO PRI DELU Z MLADOSTNIKI S ČUSTVENIMI IN VEDENJSKIMI MOTNJAMI (PRIMERI IZ PRAKSE) | STUDENTS’ BEHAVIOURAL PROBLEMS IN SCHOOL: COOPERATION OF SCHOOL PROFESSIONAL ASSOCIATES WITH TEACHERS AND PUBLIC SERVICE ASSOCIATES | ||||||||
19.20-19.40 |
Urška Opeka |
Marijana Djukanović (Bosna in Hercegovina) |
Maja Malčić (Hrvaška) |
|||||||
CIRKUŠKA PEDAGOGIKA KOT ORODJE ZA DELO Z MLADIMI IZ RANLJIVIH SKUPIN | IZAZOVI U RADU SA LICIMA SA INVALIDITETOM IZ ISTOČNE BOSNE U VRIJEME PANDEMIJE | CENTAR ZA MLADE IZ ALTERNATIVNE SKRBI | ||||||||
19.40-19.50 | DISKUSIJA | DISKUSIJA | DISKUSIJA | |||||||
19.50-20.00 | ODMOR | |||||||||
20.00-20.30 | KONEC KONFERENCE Z OKROGLO MIZO |